V projektu se Kate Pavlíčková stará hlavně o public relations a marketing celé akce.
Působí v My Classic Ride, což je "společné dítě" její a partnerovo, se kterým se věnují natáčení videí o veteránech. K veteránům se dostala zhruba před 2 lety přes svého klienta, který s nimi podniká.
Z práce se stal koníček a Kate se o auta začala zajímat víc do hloubky. Pořádání akcí se věnuje už delší dobu. Vždy, když jde do nějakého nového projektu, pečlivě zvažuje, jestli mu bude věnovat čas.
Jak se první ročník Veteránů na Pláži podle vašeho názoru vydařil?
Jednoduše skvěle! (směje se). Od prvního ročníku jsme neměli přehnaná očekávání a spíš jsme "sondovali" terén. O to víc nás potěšila odezva, jak na straně návštěvníků, tak posádek. Ještě dnes nám chodí e-maily s poděkováním a dotazy, jestli bude další ročník. Beru to osobně jako velký úspěch.
Co vás k tomu vlastně přivedlo, že chcete uspořádat inovativní sraz Veteráni na Pláži?
Nápad na Veterány na Pláži vznikl přesně 11. července 2014, kdy jsme se zrovna vraceli z Křenovické Jízdy (pozn. další ze srazů, na kterých se podílíme) domů a cestou jsme se zastavili v Mlékojedech. Potkali jsme se s majitelem Karlem, který obdivoval naši Alfu Romeo Spider, se kterou jsme přijeli. Přišla řeč na veteránské akce a z toho už se vyvinul nápad udělat takovou akci právě v Mlékojedech. Máme to s mužem v Beach Parku rádi, protože tam jezdíme už dlouhodobě a spojení veteránů a pískové pláže nám připadalo super.
Jaké další výhody má mlékojedská pískovna pro uspořádání tak velké akce?
Je to kousek za Prahou a to prostředí má své kouzlo. Důležitým faktorem je také perfektní přístup majitele Karla. Pokud chce člověk pořádat organizačně náročnou akci, tak je důležité mít férové a stabilní zázemí. Karla známe dlouhodobě a spolupracujeme i na jiných aktivitách, a to pro nás bylo zárukou, že to dopadne dobře.
Veterány jsou automobily starší 20 - 25 let
Youngtimery jsou více, než 15 roků stará vozidla.
Kolik tam bylo celkem aut? V jakém poměru to byly veterány versus youngtimery?
Na parkovišti mohlo být odhadem něco kolem 200 vozidel. Dvě třetiny byli veteráni a zbytek youngtimery, na které veteránská scéna tak trochu zapomíná. Díky tomu, že jsme sraz naplno otevřeli právě youngtimerům, byla ve startovním poli i vozidla z devadesátých let, která nemají moc příležitostí se srazů účastnit jinak, než jako diváci. Velice mile nás překvapilo, jaké přišly od veteránistů pozitivní ohlasy právě na to, že jsme do startovního pole pustili i mladší vozy.
Kolik přišlo návštěvníků? Stihli jste to vůbec zaznamenat?
Přesný počet nikdo neví už jen z toho důvodu, že jsme nevybírali vstupné. Odhaduji, že mohlo dorazit zhruba tisíc návštěvníků.
Akce Veteráni na Pláži byla inzerována jako inovativní sraz se zábavou pro všechny generace. Proto by mě zajímalo, zdali sem přišlo hodně dětí...
To víte, že přišlo. Program akce jsme tvořili tak, aby mohla dorazit celá rodina a každý si našel to svoje. A to se nám letos podařilo. Například v dětské zóně, kde jsme měli RC autíčka, bylo tak narváno, že sám provozovatel těch autíček nemohl ani odběhnout na WC. (směje se) Chci jen podotknout, že na hodně srazech se děti dost nudí a většinou rodiče dohánějí k zoufalství a brzkému odjezdu. U nás to bylo naopak! Ještě večer na vyhlášení kolem 20. hodiny zde zůstala spousta rodin a děti si hrály v dětské zóně nebo běhaly po písku kolem vody.
V 2. části rozhovoru se například dozvíte, jestli se bude konat další ročník Veteránů na Pláži.