Majitelé trabantů jsou boháči. Papundekly se prodávaly za cenu dnešních dobře vybavených aut
Majitelé trabantů jsou boháči. Papundekly se prodávaly za cenu dnešních dobře vybavených aut
Autor: Zdeňka Nezbedová
zdenka.nezbedova@ctidoma.cz
Třicet šest tisíc pět set korun – taková byla cena za ikonické „plastové“ vozidlo v roce 1980. Trabant byl pro mnohé nejen jedinou a nejlevnější možností, jak se dostat ke svobodě, kterou nabízí vlastní automobil, ale také vytouženým, zajímavým kouskem. Co bychom dnes za něj dali a jakou výbavu nabízí současná auta za podobnou cenu? Je to opravdu neporovnatelné.
Třicet šest tisíc pět set korun – taková byla cena za ikonické „plastové“ vozidlo v roce 1980. Trabant byl pro mnohé nejen jedinou a nejlevnější možností, jak se dostat ke svobodě, kterou nabízí vlastní automobil, ale také vytouženým, zajímavým kouskem. Co bychom dnes za něj dali a jakou výbavu nabízí současná auta za podobnou cenu? Je to opravdu neporovnatelné.