Přes sedmdesát let Praze trvalo, než začala stavět podpovrchovou tramvaj. Za půl roku to změnila na metro
V letošním roce oslaví pražské metro 50 let od zprovoznění svého prvního úseku na trase C mezi stanicemi Kačerov a Florenc (dříve Sokolovská). První práce však začaly výkopem v Opletalově ulici 7. ledna 1967. Tehdy první údery pneumatického kladiva dělníka Bartoše zahájily stavbu, která změnila dopravu v Praze tak jako máloco. To však ani tento dělník, ani pár přihlížejících netušili. To ještě budovali pouze podpovrchovou tramvaj.
V letošním roce oslaví pražské metro 50 let od zprovoznění svého prvního úseku na trase C mezi stanicemi Kačerov a Florenc (dříve Sokolovská). První práce však začaly výkopem v Opletalově ulici 7. ledna 1967. Tehdy první údery pneumatického kladiva dělníka Bartoše zahájily stavbu, která změnila dopravu v Praze tak jako máloco. To však ani tento dělník, ani pár přihlížejících netušili. To ještě budovali pouze podpovrchovou tramvaj.