Stát se bojí více zlevnit benzin a naftu, má k tomu důvody. Rychle snížit ceny by mohl také státní Euro Oil
Státní EURO OIL by mohl snadno zlevnit. Stát se ale bojí a má důvody. Navíc nejprve oznámil, že marže pumpařů jsou v pořádku, občan tedy není okrádán, aby toto ve středu změnil s tím, že možná ne vše je až tak křišťálově čisté. Jak je možné, že v současné době platíme více za naftu, než za benzin? A proč na růst cen pohonných hmot nereaguje alespoň státní síť čerpacích stanic Euro Oil? Ministerstvo financí o pomoci hovoří, zároveň se ale bojí propadu v rozpočtu ve výši 9,5 miliardy ročně. Je snížení spotřební daně na naftu a benzín o 1,5 koruny na litr dostatečné od 1. června do 30. září? Možnosti rozebíráme v analýze s ekonomem Janem Železníkem.
Státní EURO OIL by mohl snadno zlevnit. Stát se ale bojí a má důvody. Navíc nejprve oznámil, že marže pumpařů jsou v pořádku, občan tedy není okrádán, aby toto ve středu změnil s tím, že možná ne vše je až tak křišťálově čisté. Jak je možné, že v současné době platíme více za naftu, než za benzin? A proč na růst cen pohonných hmot nereaguje alespoň státní síť čerpacích stanic Euro Oil? Ministerstvo financí o pomoci hovoří, zároveň se ale bojí propadu v rozpočtu ve výši 9,5 miliardy ročně. Je snížení spotřební daně na naftu a benzín o 1,5 koruny na litr dostatečné od 1. června do 30. září? Možnosti rozebíráme v analýze s ekonomem Janem Železníkem.