Ve spalovacích komorách turbínových lokomotiv z 50. let shořelo všechno

Tenhle 230tunový drobeček od General Electric disponoval výkonem 8 500 koní. Velký výkon získaný spalováním nekvalitního - a tudíž levného - fosilního paliva, to byl hlavní důvod rozvoje turbínové trakce v USA, v SSSR i jinde. Pokusy s turbínovým pohonem železničních vozidel i nadále pokračují, již celá desetiletí, zejména v zemích, které disponují zásobami ropy a zemního plynu.
Tenhle 230tunový drobeček od General Electric disponoval výkonem 8 500 koní. Velký výkon získaný spalováním nekvalitního - a tudíž levného - fosilního paliva, to byl hlavní důvod rozvoje turbínové trakce v USA, v SSSR i jinde. Pokusy s turbínovým pohonem železničních vozidel i nadále pokračují, již celá desetiletí, zejména v zemích, které disponují zásobami ropy a zemního plynu.