Příběh americké značky: Bachmann po krachu vždy znovu vstal z popela
Slovo nejde - neexistuje, zpívá ve svém klipu populární hudební skupina Mirai. Jako by se tím odjakživa řídila také americká společnost Bachmann, vyrábějící již dlouhá desetiletí modelovou železnici, i přes několik krachů stále „jede dál“. Když přestala mít úspěch s jedním sortimentem, vždy se vrhla na jiný, dokud nepřišel úspěch - tenhle příběh je velkou inspirací pro všechny podnikatele.
Slovo nejde - neexistuje, zpívá ve svém klipu populární hudební skupina Mirai. Jako by se tím odjakživa řídila také americká společnost Bachmann, vyrábějící již dlouhá desetiletí modelovou železnici, i přes několik krachů stále „jede dál“. Když přestala mít úspěch s jedním sortimentem, vždy se vrhla na jiný, dokud nepřišel úspěch - tenhle příběh je velkou inspirací pro všechny podnikatele.