Nové tramvaje v Šanghaji: Francouzům byznys se zlou Čínou evidentně nevadí
Flagrantní porušování lidských práv, zákazy všeho možného, policejní teror, přesídlování celých etnických skupin a ničení jejich identity, věznění, krutosti a popravy v Číně nehrají pro většinu rozvinutých zemí ve světě takovou roli jako výhodná ekonomická spolupráce s komunistickým režimem. V Šanghaji byla nedávno otevřena tramvajová linka o délce 27 km. Na její výstavbě měla lví podíl kanadsko-francouzská firma Keolis, jejímž většinovým vlastníkem je železniční společnost SNCF.
Flagrantní porušování lidských práv, zákazy všeho možného, policejní teror, přesídlování celých etnických skupin a ničení jejich identity, věznění, krutosti a popravy v Číně nehrají pro většinu rozvinutých zemí ve světě takovou roli jako výhodná ekonomická spolupráce s komunistickým režimem. V Šanghaji byla nedávno otevřena tramvajová linka o délce 27 km. Na její výstavbě měla lví podíl kanadsko-francouzská firma Keolis, jejímž většinovým vlastníkem je železniční společnost SNCF.