Módní značky už neletí, zákazníků je stále méně. Trendem je Fast Fashion a internet

Velké značky prodávající konfekční oděvy spolu soupeří, aby do svých obchodů nalákaly spotřebitele na slevy. V posledních deseti letech ale velkým značkám klesl obrat o 40 procent. Kromě poklesu kupní síly a zvýšení prodeje přes internet za tím stojí další jev: "Je to jednoduché, nechodím už vůbec do obchodů," říká Pauline, která pracuje jako technická redaktorka jednoho start-upu zabývajícího se nemovitostmi.
Velké značky prodávající konfekční oděvy spolu soupeří, aby do svých obchodů nalákaly spotřebitele na slevy. V posledních deseti letech ale velkým značkám klesl obrat o 40 procent. Kromě poklesu kupní síly a zvýšení prodeje přes internet za tím stojí další jev: "Je to jednoduché, nechodím už vůbec do obchodů," říká Pauline, která pracuje jako technická redaktorka jednoho start-upu zabývajícího se nemovitostmi.