Bio jako fenomén dnešní doby. Co musí zemědělec splnit, aby se vešel do populární škatulky?
Bio jako fenomén dnešní doby. Co musí zemědělec splnit, aby se vešel do populární škatulky?

Autor: Jakub Kučera
jakub.kucera@ctidoma.cz
Dnes je to alfa a omega kvalitní suroviny. Označení bio je pro mnohé pouze nálepka, která automaticky zvyšuje cenu, ovšem ve skutečnosti se jedná o záruku, že produkt na pultu nenese stopy nežádoucí výroby. Co všechno je nutné splnit, aby prodejce mohl lákat své zákazníky na bio produkty?
Dnes je to alfa a omega kvalitní suroviny. Označení bio je pro mnohé pouze nálepka, která automaticky zvyšuje cenu, ovšem ve skutečnosti se jedná o záruku, že produkt na pultu nenese stopy nežádoucí výroby. Co všechno je nutné splnit, aby prodejce mohl lákat své zákazníky na bio produkty?