Více než miliarda eur navíc: Nové železniční spojení v Německu se mění v obrovský finanční průšvih

Od roku 2010 se v blízkosti centra německého Stuttgartu staví podzemní vlakový terminál, jenž pod názvem Stuttgart 21 naváže na novou vysokorychlostní trať Stuttgart - Wendlingen - Ulm. Stavební práce na jeho budování ale mají oproti původním předpokladům trvat až do konce roku 2025, náklady vzrostou o 1,5 miliardy eur (zatím). Kdo ovšem zaplatí monstrózní dodatečné náklady, se neví: spolková země Bádensko-Württembersko i město Stuttgart to odmítají.
Od roku 2010 se v blízkosti centra německého Stuttgartu staví podzemní vlakový terminál, jenž pod názvem Stuttgart 21 naváže na novou vysokorychlostní trať Stuttgart - Wendlingen - Ulm. Stavební práce na jeho budování ale mají oproti původním předpokladům trvat až do konce roku 2025, náklady vzrostou o 1,5 miliardy eur (zatím). Kdo ovšem zaplatí monstrózní dodatečné náklady, se neví: spolková země Bádensko-Württembersko i město Stuttgart to odmítají.