Influencer může být skvělý tah, ale také vyhozené peníze. Johny Machette, Gabrielle Hecl nebo třeba Maxim Habanec?
Influencer může být skvělý tah, ale také vyhozené peníze. Johny Machette, Gabrielle Hecl nebo třeba Maxim Habanec?

Autor: Martin Chalupa
chalupa@ctidoma.cz
Influenceři jsou velkým marketingovým trendem současnosti, sází na ně stále více firem nejen v zahraničí, ale i u nás v Česku. Ne všechny spolupráce s influencery ale splní očekávání. Některé zůstanou zapomenuty bez úspěchu, z jiných se zase může vyklubat ostuda pro značku i samotného influencera.
Influenceři jsou velkým marketingovým trendem současnosti, sází na ně stále více firem nejen v zahraničí, ale i u nás v Česku. Ne všechny spolupráce s influencery ale splní očekávání. Některé zůstanou zapomenuty bez úspěchu, z jiných se zase může vyklubat ostuda pro značku i samotného influencera.