Nudné inzeráty o ničem: Firmy neumějí oslovit mladé zaměstnance. Co si žádá nastupující generace?
Nudné inzeráty o ničem: Firmy neumějí oslovit mladé zaměstnance. Co si žádá nastupující generace?
Autor: Redakce ČtiDoma.cz
info@ctidoma.cz
Nezaměstnanost má v České republice dlouhodobě klesající tendenci, je dokonce nejnižší v celé Evropské unii. Tuzemští zaměstnavatelé tak mají problémy s obsazováním volných míst, přesto v roce 2018 hodlají nabírat nové síly ve velkém. Komunikace s nastupující generací takzvaných mileniálů či generací zet se ovšem tradičními metodami míjí účinkem.
Nezaměstnanost má v České republice dlouhodobě klesající tendenci, je dokonce nejnižší v celé Evropské unii. Tuzemští zaměstnavatelé tak mají problémy s obsazováním volných míst, přesto v roce 2018 hodlají nabírat nové síly ve velkém. Komunikace s nastupující generací takzvaných mileniálů či generací zet se ovšem tradičními metodami míjí účinkem.