Doba slevová pomalu končí. Jaké praktiky maloobchodníci vytahují na scénu?
Doba slevová pomalu končí. Jaké praktiky maloobchodníci vytahují na scénu?

Autor: Martin Chalupa
chalupa@ctidoma.cz
V zahraničí je tento trend viditelný nějakou dobu, do Česka zatím proniká pozvolna, ale i zde se situace mění. Jak roste ochota spotřebitelů utrácet, klesá i jejich závislost na slevových akcích. Maloobchod se v tuzemsku veze na vlně růstu a u spotřebitelů se učí aktivovat emoce. Co to bude znamenat do budoucna?
V zahraničí je tento trend viditelný nějakou dobu, do Česka zatím proniká pozvolna, ale i zde se situace mění. Jak roste ochota spotřebitelů utrácet, klesá i jejich závislost na slevových akcích. Maloobchod se v tuzemsku veze na vlně růstu a u spotřebitelů se učí aktivovat emoce. Co to bude znamenat do budoucna?