Exteriér prototypu se vyznačuje velkorysými proporcemi a trojrozměrnými plochami. V interiéru upoutá pozornost velký barevný displej. Vnitřní prostor doplní osvětlené prvky z broušeného křišťálu. V kategorii SUV nyní Škoda Auto nabízí modely Kodiaq a Karoq.
Rozšíření nabídky modelů se zaměřením na SUV je důležitou součástí strategie Škody Auto do roku 2025. Vedle hybridních vozů s dobíjením ze zásuvky chce automobilka v té době nabízet také auta s čistě elektrickým pohonem. "Každý čtvrtý automobil značky Škoda, dodaný na celém světě, bude plug-in-hybrid nebo elektromobil," uvedla automobilka.
Dobíjení ze zásuvky
Do roku 2025 plánuje Škoda Auto zákazníkům nabídnout pět vozů s čistě elektrickým pohonem v různých segmentech, uvedla firma už dřív. Příští rok začne v Mladé Boleslavi výroba komponentů pro hybridy s dobíjením ze zásuvky a na trh vstoupí první elektrifikovaný sériový model značky Škoda. Bude to Superb s plug-in hybridním pohonem, který bude sjíždět z linky v závodě v Kvasinách.
Škoda Auto provozuje tři výrobní závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30 000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery. V loňském roce dodala Škoda Auto zákazníkům 1 200 500 aut, čtvrtý rok po sobě to bylo přes milion vozů.