Automobilka se podle prohlášení domnívá, že kromě autonomního řízení by vertikální mobilita mohla být další možností do budoucna, a to zvláště na čínském trhu. Zkoumá proto možné koncepty a partnery v rámci studie proveditelnosti. Čína je největším automobilovým trhem světa. Má také největší podíl na prodeji Volkswagenu.
Komerční robo taxi
Řada firem, od začínajících po jiné globální automobilky, se snaží vyvinout komerční "robo-taxi", tedy vůz s autonomním řízením, který by fungoval jako taxi. Doufají, že se jim tak podaří získat podíl na trhu, jehož hodnota by do roku 2040 podle bank Morgan Stanley mohla činit 1,5 bilionu USD (31,9 bilionu Kč).
Kromě velkých hráčů jako Volkswagen a Airbus se létajícími vozy zabývají také mimo jiné americká Joby, německá Lilium a Volocopter, jehož finančně podporují Daimler a Intel.
KAM DÁL: Je třeba okamžitě naočkovat rizikové lidi první dávkou, jinak se posuneme do zmaru, říká imunolog Thon.