Všichni známe ten pocit, když jsme „dobře“ nakoupili, když si neseme domů to, po čem jsme toužili, když jste si dopřáli nové hodinky. A když za pultem v obchodě stál někdo milý, trpělivý a nabízel možnosti, doporučoval a o hodinkách věděl snad všechno. Prodavačka, která měla vkus, uměla poradit a posoudit, co se k čemu hodí. Prostě prodavačka s velkým P.
Supermarkety versus obchod se šperky a hodinkami
Viděli jsme to ve filmu Vratné láhve, práce v supermarketu je dřina a není to žádná velká zábava. Problém je v tom, že zaměstnanci nemají mít z čeho radost, v podstatě neprodávají, nepovídají si se zákazníky, neuzavírají s nimi „obchod“.
Prodávat v odborném obchodě je něco jiného. Kolem vás jsou krásné výrobky, atraktivně naaranžované. Zákazníci k vám chodí pro radu a doporučení a když vydáte účtenku, víte, že někdo má radost a vy jste uspěli.
Rodinná firma s tradicí
Hodinářství je řemeslo a když se dědí už po třetí generaci, má svoje kouzlo. Součástí řemesla je i tým, který tuto tradici podporuje. Klenotnictví a hodinářství pana Nekoly hledá do svého týmu milé a šikovné prodavače/ky a hodináře nebo hodinářku.
Hledá se „paní“ prodavačka
Můžete být mladá, stejně tak jako 45+ (u nás se totiž nestárne). Paní prodavačka bude pracovat v atraktivním pracovním prostředí, “kde to žije”, bude v kontaktu se zákazníky. Je to expert/ka, která se zajímá o módu a módní trendy a má cit a umí poradit.
Pokud chcete najít dlouhodobou práci v milém týmu, máte chuť do práce, jste manuálně zručný/á a dobře se dostanete na Budějovickou, pošlete mi prosím do 21. října 2016 vaše profesní CV a pár řádek o vás a vašem přístupu k zákazníkům na e-mail: Jiri.Nekola@nelashop.cz
Jiří Nekola, hodinář.