"My jsme takoví blázni, že milujeme tyhle zvláštní stroje. Mají opravdu nevídané konstrukce. Starší modely mají kruhové díry v kolech a podle toho se pozná, že jde o litá hliníková kola. Když Japonci v šedesátých letech udivovali svět s litými koly, tak my jsme je znali už čtyřicet let. Motor je šestistovka. Dělí se na krátký a dlouhý Böhmerland. Krátký je Sport, buď jednosedadlový, nebo Sport Tourist je pro dva. Dlouhý je pro tři za sebou sedící osoby," vypráví o své vášni organizátor akce Jiří Zezulka.
"Dohodli jsme se, že pojedeme na výlet. Vyjížděli jsme z Horních Počernic, kde jsme také udělali krátkou výstavu. Jeli jsme přes Říčany, Velké Popovice, Štiřín, z Pyšel pokračujeme na Senohraby, Hrusice, Mirošovice a zase zpátky do Počernic," popisuje cestu Jiří Zezulka, který vlastní unikátní motocykl již čtyřicet let.
"Motorky jsou buď červenožluté, nebo zelenožluté. Asi 80 % bylo červených. Mladí draví jezdci měli červenou barvu a usedlejší pánové zelenou," vysvětluje předseda klubu Václav Slovák.
Konstuktér Albin Liebisch měl k Čechám velmi kladný vztah a bohužel byl po válce dost surově odsunut do Německa.