Prodejna Lidl v Rudné získá během několika málo dní moderní interiér s prvky prodejen nové generace. Při několikadenní přeměně prodejní plochy budou využity prvky nového konceptu, jež zákazníkům přinesou vzdušnější, čitelnější vzhled a příjemnější nakupování a zaměstnancům zjednoduší manipulaci s produkty a práci s údržbou.
Zákazníci se tak po otevření mohou těšit například na nové, moderně koncipované zádveří, 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, nový vzhled pekárny, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží. Celý interiér pak sjednotí šedá barva, jež celé prostředí zklidní a umožní tak lépe vyniknout vystavenému zboží a orientačnímu systému v prodejně.
"Tímto remodelingem chceme našim zákazníkům i ve stávající prodejně poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie této budovy umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení," okomentovala remodeling prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Prodejna bude uzavřena do 9. prosince. Největší nákupní "horečku" tak supermarket v pohodě stihne. Nejen v Rudné se však mohou lidé těšit na nový kabátek. Remodelingu se v nejbližších měsících dočkají zákazníci několika desítek prodejen Lidl po celé České republice.